کارگاه "توشه ی راه یک بازی ساز مستقل"
388 بازدید
388 بازدید
آیدین ذوالقدر
در این کارگاه ضمن معرفی قسمت های مختلف ساخت یک بازی توسط یک تیم کوچک، ابزارهای موجود که در بخش های مختلف به کمک این تیم خواهد آمد را بررسی می نماییم. بررسی ابزارهای بخش فنی، ارتباط دوطرفه ی آن با ابزارهای طراحی بازی و هنری و در نهایت ابزارهای صدا و موسیقی، محورهای این سخنرانی خواهد بود. تمام سعی بر آن بوده که ابزارهایی معرفی شوند که دارای نسخه های رایگان یا منبع باز باشند
اولین نفری باشید که برای این ویدیو دیدگاه ارسال میکنید