آموزش پارتیکل ها در نرم افزار 3ds Max
403 بازدید
403 بازدید
از موارد جذاب و پرکاربرد بخش داینامیک در نرم افزار 3ds Max، می توانیم به مبحث پارتیکل ها اشاره کنیم. سیستم ذرات یا Particle System برای انواع پروژه های انیمیشن و تصاویر ثابت می تواند مفید و تأثیرگذار باشد. بعنوان مثال می توانیم توسط این سیستم، یک طوفان برف، یک جریان آب، یا یک انفجار و خیلی از دیگر موارد اینچنینی را ایجاد کنیم
http://www.chameleon-drg.com/sptutorial
گروه طراحی و شبیه سازی کاملیون
اولین نفری باشید که برای این ویدیو دیدگاه ارسال میکنید