آموزش 3Ds Max- پارت 12: Align!
262 بازدید
262 بازدید
این دفعه با Align یا تراز کردن آشنا میشیم
با Align میشه به راحتی objectها رو با همدیگه خیلی دقیق و سریع (بر اساس موقعیت، زاویه دوران و مقیاس) تطابق بدیم.
Pivot Point یا نقطه ثقل جسم با مرکز جسم فرق داره، مرکز جسم همیشه مرکز میمونه و به شکل جسم بستگی داره اما Pivot Point یه نقطه دلخواهه که قابل تنظیمه و بعدا یاد میگیریم چه جوری به مکانی که میخوایم انتقالش بدیم، پیدا کردن Pivot Point هم خیلی راحته: محل برخورد بردار/خط های Transform Gizmo یا همون فلش های رنگی که قبلا باهاشون آشنا شدیم.
اولین نفری باشید که برای این ویدیو دیدگاه ارسال میکنید