این مقاله را با دقت بخوانید و بر روی آن تفکر کنید:
روایت صریح درباره کاشت ناخن:
عمار قالَ سُئِلَ أبوعبداللَّه اَلْإِمَامُ اَلصَّادِقُ صَلَوَاتُ اَللهِ عَلَيْهِ عن الرَّجُل يَنْقَطِعُ ظُفُرُهُ هَلْ يَجُوزُ لَهُ أَنْ يَجْعَلَ عَلَيْهِ عِلْكاً قَالَ لَا و لا يَجْعَلُ عَلَيْهِ إِلَّا ما يَقْدِرُ على أَخْذِهِ عَنْهُ عِنْد الْوُضُوءِ و لَا يَجْعَلُ عَلَيْهِ ما لا يَصِلُ إِلَيْهِ الْمَاءُ
عمار گوید از حضرت امام صادق صلوات الله علیه در مورد کسی که ناخنش قطع می شود، سؤال شد که آیا جائز است که بر روی آن سقز گذاشته شود؟ امام فرمودند : خیر و بر روی آن نگذارد مگر چیزی که بر برداشتن آن در هنگام وضو قادر باشد و چیزی که موجب می شود آب به (بدن) او نرسد بر روی آن نگذارد.
تهذيب الأحکام جلد1 صفحه425
الإستبصار جلد1 صفحه78
وسائل الشیعه جلد1 صفحه464
یکی از کوششهای بسیار زیاد نواصب منافق (لعنت الله علیهم جمیعا) در وقتی که خلافت را غصب کرده بودند این بود که نوزادهای زنازاده و ولدالشبهه و ولدالحیض در جامعه زیاد متولد بشوند چرا که ولادت ناپاک فرزندان باعث دشمنی با امیرالمومنین علیه السّلام و دشمنی با اهلبیت علیهم السّلام میشود و بزرگترین اقدام آنها در این راستا حذف طواف نساء از حج بود که طبق نص صریح فقه اسلامی حذف این سنت الهی باعث حرام شدن زن و شوهر بر یکدیگر شده و فرزند متولد شده ولدالزنا میشود و اما ولد حیض کیست؟ فرزندی را که در ایام حیض نطفهاش تشکیل شده باشد و یا اینکه نطفهاش پس از پاک شدن از حیض و پیش از غسل کردن، منعقد میشود، ولد حیض مینامند. در دوران سیاه و تاریک غصب خلافت علاوه بر حذف طواف نساء ، اقدامات دیگری هم انجام شد تا غسل های واجب زنان باطل باشد و زنان خالکوبی که پیامبر صلی الله علیه و آله آنها را لعنت کرده بودند و طرد شده بودند دوباره به جامعه بازگشتند و همان آداب جاهلیت یعنی خالکوبی زنان با رنگهای برجسته و زدن رنگ ها بر ناخن و ... (که امروز به آن میگویند کاشت ناخن)???? و این مواردی که باعث نرسیدن آب به قسمتی از اعضای بدن و در نتیجه ابطال غسل و تولد ولدالحیض و ولدالشبهه میشد را هم در جامعه افزایش دادند تا(العیاذبالله) نسل دشمنان امیرالمومنین علیه السّلام را افزایش بدهند.
روایات زیر را بخوانید:
مَعَانِي الْأَخْبَارِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ الْهَيْثَمِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ يَحْيَى عَنْ زَكَرِيَّا عَنْ بَكْرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَبِيبٍ عَنْ تَمِيمِ بْنِ بُهْلُولٍ عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَلِيِّ بْنِ غُرَابٍ عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ آبَائِهِ قَالَ: لَعَنَ رَسُولُ اللَّهِ النَّامِصَةَ وَ الْمُنْتَمِصَةَ وَ الْوَاشِرَةَ وَ الْمُوتَشِرَةَ وَ الْوَاصِلَةَ وَ الْمُسْتَوْصِلَةَ وَ الْوَاشِمَةَ وَ الْمُسْتَوْشِمَةَ.
????معانی الأخبار ص249
ترجمه :امام صادق علیه السلام از اجدادشان روایت نموده است که رسول الله صلی الله علیه و آله نامصه و منتمصه و واشره و موتشره و واصله و مستوصله و زن خالکوبی کننده و زن خالکوبی شونده را لعنت نمودند.
عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سِنَانٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ الْوَاشِمَةُ وَ الْمُتَوَشِّمَةُ وَ النَّاجِشُ وَ الْمَنْجُوشُ مَلْعُونُونَ عَلَى لِسَانِ مُحَمَّدٍ
????کافی ج5ص559
ترجمه :امام صادق علیه السلام فرمود : زن خالکوبی کننده و زن خالکوبی شونده و ناجش و منجوش بر زبان رسول الله صلی الله علیه و آله ملعون هستند.
پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم به امیرالمومنین علیه السّلام فرمودند: «یا علی! دوست ندارد تو را مگر مؤمن، و دشمن ندارد تو را مگر منافق، زنازاده، و کسى که مادرش در حال حیض به او حامله شده است».
حضرت مولا امام صادق(علیه السّلام) فرمودند: «هیچ کس نسبت به ما أهل بیت کینه توزى و دشمنى نمی کند مگر کسى که ولادتش ناپاک و غیر مشروع باشد یا مادرش در ایّام حیض به او باردار شده باشد».
وسائل الشیعة، ج 2، ص 318
و باعث تاسف و تفکر اینجاست که امروزه چه راحت بانوان در کشور اسلامی و جامعه شیعه به خاطر داشتن ناخن های دراز و رنگارنگ که به اصطلاح کاشت ناخن میکنند ????آنهم نه به خاطر قطع شدن ناخن بلکه فقط برای هوس و زیبایی!! وغسل های واجب خود را ضایع ساخته و به تولید فرزند ولدالحیض دل میسپارند و آخرت جاودان خود را با چه چیز مبادله میکنند؟ با ناخن های دراز رنگی که اینطور میتواند با ابطال غسل واجب در نسل و فرزندان و باقیات صالحات اینطور اثر گذار باشد و یک عمر باعث عذابهای اخروی شود؟ فتامل
#ولادت_پاک